Zwroty produktów i reklamacje

 
Zwroty produktów w sklepie internetowym

  • Produkty zakupione w sklepie internetowym thermacell.com.pl można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania, pod warunkiem, że zwracane produkty nie były używane oraz posiadają oryginalne, nieuszkodzone opakowanie. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
  • Zwracany produkt należy odesłać na adres: Calipso ul. Ogrodowa 4, 11-042 Jonkowo
    Zwracany produkt musi posiadać oświadczenie klienta. POBIERZ WZÓR
  • Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności nie później niż w 14 dni od dnia od otrzymania zwracanego produktu. Płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji lub na wskazany w oświadczeniu numer konta bankowego.

Reklamacje

  • Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji.
  • W piśmie reklamacyjnym Klient ma obowiązek umieszczenia swoich danych osobowych wraz z adresem, numeru dokumentu będącego dowodem zakupu (paragon, faktura), podania przyczyny reklamacji oraz daty otrzymania przesyłki.
  • W momencie wykrycia usterek technicznych należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie oraz drogą elektroniczną na adres biuro@thermacell.com.pl
  • W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Klient ma obowiązek zwrócić towar w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu na adres Sprzedawcy.
  • W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany towar, który został zakupiony i doręczony za pośrednictwem Internetu, należy odesłać do siedziby Sprzedającego:
    Ogrodowa 4, 11-042 Jonkowo.
  • Sprzedawca w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
  • W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów danego produktu), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne w Sklepie produkty o tej samej lub przybliżonej wartości.